Pytania i Odpowiedzi

Zapoznaj się z najczęstszymi pytaniami i odpowiedziami lub napisz do nas.

WYŚLIJ DO NAS WIADOMOŚĆ

INFORMACJE KONTAKTOWE

Admaster Limited
UNIT 74
Cariocca Business Park
2 Sawley Road
M40 8BB Manchester
Wielka Brytania

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami. Odpowiadamy na większość wiadomości w przeciągu 24 godzin.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

TAK! Wszystkie zakupy w naszym serwisie gwarantują maksymalne bezpieczeństwo! Clickmarket traktuje bezpieczeństwo płatności internetowej bardzo poważnie.

Jeśli zamówisz online Twoje dane bankowe są szyfrowane i wysyłane na serwer za pomocą protokołu SSL (Secure Socket Layer). Ten protokół płatności jest standardem i jest znany dla bezpiecznej transmisji danych przez internet. Nigdy nie są one przechowywane.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie, proszę postępować w następujący sposób:

– Dodaj dowolny element, który chcesz kupić do koszyka (wybierz rozmiar / kolor i kliknij DODAJ DO KOSZYKA).
– Po wybraniu wszystkich produktów, które chcesz kupić i dodaniu ich do koszyka, kliknij na koszyk (w prawym górnym rogu naszej strony) i wybierz opcję dostawy.
– Kliknij na PRZEJDŹ DO KASY .
– Prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych informacji do dostawy, JEŻELI JESTEŚ NOWYM KLIENTEM i zakończ swoje zamówienie, wybierając płatność.

Twoje konta zostanie automatycznie stworzono i zawsze będziesz mógł zalogować się do zakładki MOJE KONTO za pomocą adresu e-mail i wybranego hasła. Otrzymasz także na maila potwierdzenie zamówienia, a także wszelkie szczegóły dotyczące zamówienia.

Aby przeglądać zawartość swojego koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony. Wszelkie elementy, które zostały dodane do Twojego koszyka zostaną pokazane. Jeśli chcesz zmienić ilość produktów w Twoim koszyku, zrobisz to klikając przyciski – / + w kolumnie ilość. Jeśli chcesz usunąć element swojego koszyka, kliknij SKASUJ tuż pod przyciskami – / + w kolumnie ilość. Powinieneś zobaczyć zaktualizowaną cenę.

Aby dodać element do koszyka, wystarczy wpisać żądaną ilość i kliknąć przycisk DODAJ DO KOSZYKA.

Jeśli chcesz zmienić ilość produktów w Twoim koszyku, można zmienić ich lczbę klikając przyciski – / + w kolumnie ilość. Powinieneś zobaczyć cenę zaktualizowaną.

Aby usunąć element z koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony. Następnie kliknij SKASUJ tuż pod przyciskami – / + w kolumnie ilość. Powinieneś zobaczyć cenę zaktualizowaną.

Aby przeglądać zawartość swojego koszyka, należy kliknąć na ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony. Wszelkie elementy, które zostały dodane do Twojego koszyka zostanie pokazane. Jeśli chcesz zmienić ilość produktów w Twoim koszyku, możesz to zrobić, klikając przyciski – / + w kolumnie ilość. Jeśli chcesz usunąć jakiś element swojego koszyka, kliknij SKASUJ tuż pod przyciskami – / + w kolumnie ilość. Powinieneś zobaczyć cenę zaktualizowaną.

Wybór na naszej stronie odzwierciedla stan magazynu w danym momencie. Dodanie pozycji do kosza nie daje gwarancji do zakupu tego elementu. Do czasu ukończenia przecz Ciebie procesu realizacji zamówienia, inny klient może zakupić ten przedmiot, nawet jeśli znajduje on się w Twoim koszyku.

Twój koszyk nie zabezpiecza cen Jeśli cena umieszczonego przez Ciebie elementu w koszyku ulegnie zmianie, to sprzedaż wygasa. Zaleca się, aby złożyć zamówienie, tak szybko, jak to możliwe.

Po zakończeniu procesu realizacji transakcji pokwitowanie pojawi się na ekranie wraz ze szczegółami całkowitego zamówienia, adresem do wysyłki oraz zakupionych pozycji. Można wydrukować potwierdzenie w celach informacyjnych.

Otrzymasz także potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz możesz znaleźć wszystkie szczegóły zamówienia po zalogowaniu się na MOJE KONTO za pomocą adresu e-mail i wybranego hasła.

TAK! Można zmienić adres dostawy, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o natychmiastowy e-mail lub telefon, a nasz Zespół Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże.

TAK! Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz informacje do śledzenia przesyłki na e-mail. Możesz również zawsze znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem po zalogowaniu się na MOJE KONTO.

Oferujemy szeroką gamę przedmiotów, większość z nich jest w naszym magazynie, a pozostałe są na zamówienie. Wybierając rzecz, będzie oszacowana data dostawy. Jeśli przedmiot będzie na składzie, wówczas po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzenie transakcji. Szacowany czas dostawy od tego momentu zależy od magazynu z którego go do ciebie wyślemy. Jeśli zamówisz kilka pozycji na jednym zamówieniu, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że dotrą one do ciebie w oddzielnych przesyłka ponieważ będą wysłane z różnych magazynów.

Ponieważ rozmiar może, różnić się dla każdej marki czy tkaniny, zapewniamy odpowiednią tabelę rozmiarów dla wszystkich naszych wyrobów, którą możecie znaleźć poniżej opisu produktu. Po to, abyście mogli dopasować odpowiedni rozmiar, rekomendujemy, żeby szliście śledzili instrukcje i wymiary w tabeli rozmiarów.

Clickmarket proponuje specjalne rabaty i warunki dla klubów i stowarzyszeń! Jeśli chcesz złożyć zamówienie dla swoje klubu/stowarzyszenia prosimy cię, abyś przesyłał całą informację o klubie na e-mail używający naszej strony kontaktowej.

W takim wypadku twój klub/związek zostanie zarejestrowany na naszej stronie, gdzie możesz zobaczyć nasze specjalne oferty dla klubu i możesz złożyć swoje zamówienie bezpośrednio, gdy tylko otrzymasz szczegóły do logowania. Czekamy na rejestrację Twojego klubu!

Jeżeli nie możesz znależćć guzika zakupu dla wybranej rzeczy produkt można obecnie nie być dostępny, lub dostawa do twojego kraju może być niemożliwa. Zawsze służymy pomocą, z chęcią pomożemy w dopasowaniu odpowiedniego produktu do Twoich potrzeb!

OPŁATY I CENY

Oferujemy kilka form płatności, wszystkie są zabezpieczane przez Elavon, który gwarantuje bezpieczeństwo twoich zapłat. Naszymi głównymi formami płatności są iMoje, Paypal, karty MasterCard i Visa, Blik oraz przelewy online. Po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu kuriera wszystkie dostępne formy płatności dla Twojego kraju zostaną Ci przedstawione.

Do płatności on-line za pomocą karty kredytowej używany jest system bezpieczeństwa ‘Secure Socket Layer’ (SSL), który pozwala na kodowanie twoich informacji bankowych w sieci.

TAK! Wszystkim zakupom w naszym serwisie internetowym gwarantujemy maksymalne bezpieczeństwo! Clickmarket traktuje bezpieczeństwo płatności internetowych bardzo poważnie.

Gdy zamawiasz przez internet, twoje szczegóły dotyczące płatności są zakodowane i wysyłane do naszego serwera wykorzystującego protokół SSL (Secure Socket Layer). Ten protokół jest znany standardowym i znanym protokołem służącym do prawidłowego przekazywania danych przez internet. Dane nigdy nie są przechowywane.

Sprawdź numer karty kredytowej i datę jej ważności. Również, zwróć uwagę, że akceptujemy karty Visa, MasterCard, JCB, American Express and Maestro.

Czasami twój bank może przechowywać pieniądze na twojej karcie dla związanego z bezpieczeństwa, aby upewnić się, że naprawdę chcesz dokonać tego zakup. To jest popularne, szczególnie jeśli nie robisz zakupów on-line często; jeśli próbowałeś zrobić wielokrotne zakupy w krótki okresie; albo jeśli twoja karta jest nowa.

Zalecamy zadzwonić do banku, żeby zawiadomić ich, że próbowaliście dokonać zakupu w sklepie online. Więc oni mogą potwierdzić waszą tożsamość i pozwolić na jej użycie. Jeżeli zawiadomienia o błędzie przychodzą od waszego banku i nie od naszego sklepu, zalecamy kontakt z bankiem w celu uzyskania więcej informacji.

Nie. Dla wszystkich zamówień wysyłanych z krajów Unii Europejskiej, jak również z Wielkiej Brytanii oraz Azji, podatek VAT jest już wliczony w cenę produktu, które są widoczne na naszej stronie internetowej. Przy odbiorze zamówienia nie zostaną doliczone jakiekolwiek dodatkowe opłaty.

Nie. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów typu (cło, podatek VAT itp) wszystkie opłaty są wliczone w ceny widoczne na naszej stronie.

Jak tylko otrzymamy Twoją zapłatę wyślemy zamówienie natychmiast, jeśli wszystkie produkty będą dostępne. Również wyślemy ci e-mail z potwierdzeniem, gdy proces wysyłki rozpocznie się. Jeśli napotkamy problemy z twoją zapłatą skontaktujemy się z tobą przez e-mail.

Jak złożysz swoje zamówienie i wybierzesz opcję płatności “przelew tradycyjny” to wówczas masz 3 dni (72 godziny) na opłacenie tego zamówienia w banku lub na poczcie. Po tym okresie zamówienie nieopłacone zostanie anulowane. UWAGA: Wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia Twojego zamówienia do realizacji otrzymasz dopiero po zaksięgowaniu przez bank Twojej wpłaty.

Jeśli Twoje produkty są dostępne, możemy wznowić Twoje zamówienie i rozpocząć proces wysyłki, jak tylko otrzymamy twoją wpłatę.

PayPal jest metodą płatności dla zakupów online zakupów, która oferuje Ci szybką, bezpieczną płatność z Twoim adresem e-mail i hasłem lub z Twoim numerem telefonu i Pinem. Nie trzeba wprowadzać danych karty i do wysyłki przy kolejnych zamówieniach.

PayPal nie tylko oferuje ci bezpieczne i szybkie rozwiązanie zapłaty, lecz także pozwala ci wysłać pieniądze prawie wszędzie na świecie w ciągu kilku sekund.

Wystarczy wejść na stronę Paypal gdzie w kilku krokach możesz utworzyć swoje konto osobiste i swój nowy wirtualny portfel. Więcej na: https://www.paypal.com.

Jeśli chciałbyś płacić PayPalem, składając zamówienie, proszę klikać na opcję PayPal. Nowy użytkownik PayPala, który chciałby użyć PayPala, jako formy płatności, zostanie przekierowany na stronę skierowany do PayPal, aby zalogować się na konto.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Na MOIM KONCIE zawsze masz dostęp do wszystkich swoich zamówień, korespondencji z nami, zwrotów, możesz zmieniać jakiekolwiek preferencje twoich biuletynów, kontaktować się z nami bezpośrednio albo oceniać kupione produkty.

Składając zamówienie, twoje konto automatycznie zostanie utworzone i zawsze możesz zalogować się do MOJEGO KONTA przez podanie twojego e-mailu i wybranego hasła.

TAK! Możesz zmieniać swój adres odbiorcy, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę natychmiast mailować albo telefonicznie się z nami skontaktować, nasz Dział Obsługi Klienta Zespół chętnie Państwu pomoże.

Jak tylko produkty będą gotowe do wysłania, wyślemy Ci pocztą elektroniczną wiadomość, że Twoje wysyłka została nadana. Email będzie zawierał link do jej śledzenia na stronie firmy przewozowej, będziesz tam mógł sprawdzać status swojego zamówienia.

Wysyłamy na całym świat w tym rzecz jasna do Polski.

Jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz dane do śledzenia przesyłki na pocztę elektroniczną. Możesz również zawsze znaleźć wszystkie informacje odnośnie do swojego zamówienia po zalogowaniu się do zakładki MOJEGO KONTA.

Oferujemy szeroką gamę przedmiotów, większość z nich jest w naszym magazynie, a pozostałe są na zamówienie. Towary wysyłamy z magazynów z różnych państw – w zależności od dostępności danego towaru najczęściej są to; Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Francja, Holandia, Polska oraz Hong Kong. W zależności z którego magazynu zostanie wysłane zamówienie czas jej doręcznia wynosi od 10 do 15 dni roboczych (maksymalny czas doręczenia przesyłki przewidziany w naszym regulaminie wynosi 30 dni roboczych). Dziękujemy za Państwa cierpliwość i wyrozumiałość.

Nasze paczki dostarczane są międzynarodową pocztą. Do Polski docierają Pocztą Polską.

Dostawa w naszym sklepie zawsze jest darmowa. Jedynymi wyjątkiem od tej reguły są promocje, w których nasz sklep rozdaję pewną liczbę egzemplarzy danego produktu bezpłatnie w zamian za pokrycie niewielkich kosztów przesyłki. Jest to wówczas kwota od 10 – 20 zł w zależności od produktu.

Żeby zagwarantować bezpieczną dostawę waszej przesyłki, kurierowi jest potrzebny podpis, żeby potwierdzić udane dostarczenie. Jeśli nie ma nikogo, żeby otrzymać przesyłkę, kierowca podejmie próbę ponownego dostarczenia waszej przesyłki do sąsiada lub na Pocztę.

Jeśli nie otrzymałeś swojej paczki, listonosz powinien zostawić awizo twojej paczki, któa będzie do odbioru w placówce Poczty Polskiej.

Poczta Polska: +48 43 842 06 00

Przesyłka może zostać nam zwrócona, jeśli  kurier nie będzie mógł dostarczyć jej na wskazany adres.

Jeśli posyłka nie będzie mogła być dostarczona przez 14 dni, to wówczas zostanie odesłana do nadawcy. Jeśli otrzymamy Twoją przesyłkę, może to być z następujących przyczyn:

– Nieprawidłowy adres.
– Nikt nie odebrał przesyłki przez 2 tygodnie z miejsca składowego.
– Klient odmówił przyjęcia przesyłki.

Jak tylko paczka zostanie wysłana do klienta w żaden sposób nie może być zatrzymana. Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, zanim zostanie ono do Ciebie dostarczone, zwrócimy Ci pieniądze za produkt wraz z kosztami przesyłki.

Jedynym sposobem na rezygnacje z zakupu po jego wysłaniu przez nasz magazyn jest jego odbiór i odesłanie go nam na wskazany adres w formularzau zwrotu.

Niestety, ale nie możemy dostarczać do Hoteli ani paczkomatów. Chcemy zapewniać bezpieczne dostarczanie twojej paczki, nasi partnerzy transportowi wymagają fizycznego adresu wraz z numerem telefonu. Podpis otrzymania jest potrzebny dla udanego dostarczania.

Jeśli mamy dostępne wszystkie zamówione przez Ciebie produkty, ale w trakcie przygotowywania go napotkamy na jakiś błąd towaru, wyślemy Ci produkty, które mamy i zwrócimy pieniądze za brakującej rzeczy.

ZWROTY I REKLAMACJE

Clickmarket umożliwia zwrot kupionych produktów bez konieczności podania przyczyny w okresie 14 dni, począwszy od 1 dnia po dniu, którym otrzymałeś towar. Możesz zwrócić dowolny produkt w okresie 14 dni, pod warunkiem, że produkt jest w doskonałym stanie (niewykorzystany, z etykietkami, w oryginalnym opakowywaniu). Prosimy tylko o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępować zgodnie z naszymi instrukcjami. Wszystkie informacje znajdziesz: Zwroty.

Tak, żadnych spersonalizowanych produktów (na przykład: piłkarskie buty, rękawiczki, narty ze wmontowanymi umocowaniami, itd.) nie mogą być zwrócone czy wymienione. Dowolny inny produkt może być zwrócony w czasie 14 dni, pod warunkiem, że produkt jest w doskonałym stanie (niewykorzystany, z etykietkami, w oryginalnym opakowywaniu). Prosimy tylko o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępować zgodnie z naszymi instrukcjami. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: Zwroty

Nieużywany towar można zwrócić tylko w nienoszonym/nieużywanym stanie. Zabezpiecz przesyłkę i wyślij na podany adres. W tym przypadku będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki.

Proszę pamiętać, że jesteś odpowiedzialny za produkty, jako klient, do czasu do nas dotrą. Dla twojej własnej ochrony, zalecamy, byś wysyłał jakiekolwiek zwroty przez pocztę/kuriera, którzy posiadają ubezpieczenie od wartości towarów, wymagają dowodu nadania przesyłki albo dokumentu i podpisu, jako dowód dostawy. Proszę zatrzymać dowód nadania przesyłki pocztowej do czasu otrzymani od nas zwrotu pieniędzy. Środki zostaną zwrócone w takim samej formie, jakiej użyłeś przy zapłacie. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Zwroty.

Wymagany czas od wysyłania twojej paczki do przybycia do naszego magazynu zależy od poczty kurierskiej, którą wybrałeś do zwrotu. Oczywiście, bezpośrednio będziemy informować cię przez pocztę, jak tylko otrzymamy Twój zwrot. Zawsze możesz zapytać swoją pocztę kurierską o miejsce pobytu swojej wysyłki.

Możesz zwrócić jakąkolwiek rzecz w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że produkt jest w doskonałym stanie (niewykorzystany, z etykietkami, w oryginalnym opakowywaniu). Prosimy tylko o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępować zgodnie z naszymi instrukcjami. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: Zwroty

Robimy wszystko w naszej mocy, aby zapewnić Cię, że otrzymujesz rzeczy, które kupiłeś, jeśli jednak otrzymałeś błędną rzecz, prósimy o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępowanie zgodnie z naszymi instrukcjami. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: Zwroty.

Robimy wszystko, co w naszej mocy, abyś otrzymał zamówienie w idealnym staniem, jeśli produkt jest wadliwy lub został uszkodzony w trakcie transportu, prosimy o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępowanie zgodnie z naszymi instrukcjami. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: Zwroty

Prosimy o zalogowanie się do panelu MOJE KONTO i postępowanie zgodnie z naszymi instrukcjami. Prosimy o zwrot produktów w ich oryginalnym opakowywaniu. Zwrócone wyroby muszą zawierać oznakowania i opakowanie na przykład obuwie należy zwrócić z oryginalnym pudełkiem i muszą być zwrócone w doskonałych warunkach (nienoszone, z etykietkami, w oryginalnym opakowaniu). Nadając przesyłkę zwrotną, prosimy upewnić się, ze etykiety czy taśmy nie zostaną przyklejone na oryginalnym opakowywaniu produktu. Przyczep etykietkę zwrotną na dodatkowym zewnętrznym opakowaniu i wyślij na wskazany adres do zwrotu.

Jak tylko otrzymany Twój zwrot i zostanie on sprawdzony przez nasz dział Zwrotny . Zwrot środków nastąpi automatycznie na użytą kartę kredytową lub w innej formie, którą wybrałeś do zapłaty w ciągu 10 dni. Zwróć uwagę, iż zależnie od firmy Twojej karty kredytowe może to zająć dodatkowe 2-10 dni robocze od momentu zatwierdzenia zwrotu. Oczywiście poinformujemy Cię mailowo o zatwierdzeniu zwrotu do realizacji. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty

Poinformujemy Cię mailowo o zatwierdzeniu zwrotu do realizacji. Zwrot zostanie dokonany w takiej samej formie, jaką wybrałeś do zapłaty za mówienie. Otrzymasz zwrot na swoje konto w czasie 1-2 dni roboczych  w zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności i Twojego banku.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie posiadasz tego opakowania i chcesz zwrócić produkt, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami.

Prosimy o zwrot produktów w ich oryginalnym opakowywaniu. Zwrócone wyroby muszą zawierać oznakowania i opakowanie na przykład obuwie należy zwrócić z oryginalnym pudełkiem i muszą być zwrócone w doskonałych warunkach (nienoszone, z etykietkami, w oryginalnym opakowaniu).

Produkty są objęte gwarancją sprzedającego przez okres 12 miesięcy od daty doręczenia przesyłki.