Procedura Zwrotu Towarów

Prosimy zapoznać się ze szczegółami zwrotów towarów w CLICKMARKET. Prosta procedura w czterech krokach.

1

Zaloguj się na MOJE KONTO, a następnie wydrukuj etykietę zwrotu towaru

2

Przygotuj przesyłkę i dołącz do niej formularz zwrotu

3

Wyślij do nas paczkę i zachowaj dowód nadania przesyłki

4

Po weryfikacji, gdy przedmiot będzie w idealnym stanie, dokonamy zwrotu środków

Polityka Zwrotów

Masz 14 dni, aby zdecydować, czy towar jest odpowiedni dla Ciebie. Zwrócimy dowolny element(y), pod warunkiem, że produkt(y) nie został uszkodzony, zabrudzony, umyty, zmieniony lub zużyty i że wszystkie etykiety i metki są dołączone. Jeśli wymienić produkt na  inny rozmiar lub inny kolor, a my będziemy dysponować tym towarem – wówczas w formularzu wpisz “wymiana” a następnie rozmiar – kolor na jaki ma być dokonana wymiana.

Czy chcesz coś zwrócić? Prosimy upewnić się, że przestrzegasz następujących kryteriów:

– Możesz zwrócić dowolny produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia

– Wszystkie rzeczy muszą być nienoszone oraz w oryginalnym stanie. Zwracane rzeczy powinny zawierać metki oraz wszelkie opakowania, np. buty powinny być zwrócone w oryginalnym pudełku na buty. Proszę nie umieszczać etykiet ani taśmy izolacyjnej bezpośrednio na opakowaniu.

– Jeżeli zdarzy się sytuacja, że dany element jest zwracany do nas w nieodpowiednim stanie, być może będziemy musieli wysłać go z powrotem do Ciebie.

– Towar odebrany pozostają pod twoją odpowiedzialnością do czasu, gdy dotrze z powrotem do naszego magazynu. Upewnij się więc, że przesyłka jest prawidłowo zapakowana i produkty nie ulegną uszkodzeniu w drodze! Zalecamy uzyskanie dowodu nadania przesyłki. Nasz adres zwrotów dostępny jest na etykiecie zwrotów, który możesz wydrukować po zalogowaniu się na swoje konto.

Masz również prawo do wycofania się z umowy, bez konieczności podania przyczyny. Wszystkie elementy muszą być nienoszone oraz w oryginalnym stanie. Okres odwołania wynosi 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W celu skorzystania z prawa odwołania, należy poinformować nas korzystając z formularza zwrotnego.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru, zapoznaj się z instrukcją poniżej:

Krok 1: Zaloguj się do MOJE KONTO

Zaloguj się do swojego konta za pomocą adresu e-mail oraz hasła i wybierz Zamówienia wysłane. Proszę kliknąć na zamówienie i wybrać element/y, które chciałbyś zwrócić. Teraz możesz wybrać powód zwrotu i wydrukować etykietę zwrotną. W przypadku, gdy będziemy potrzebować dodatkowych informacji, będziemy Cię bezpośrednio poinformować. Jeśli nie posiadasz konta – gdyż nie zostało ono przez ciebie założone przy składaniu zamówienia , wówczas skontaktuj się z nami, aby otrzymać formularz zwrotu do wydruku.

Krok 2: Przygotuj paczkę

Po wydrukowaniu etykiety zwrotnej, przygotuj przesyłkę i umieść w niej wypełniony formularz. Pamiętaj, aby wysłać element/y, znajdujące się w idealnej kondycji – nieużywane, z etykietami, w oryginalnym opakowaniu.

Krok 3: Wyślij paczkę

Wyślij paczkę na adres wskazany na etykiecie zwrotnej oraz zachowaj dowód nadania przesyłki.

Krok 4: Otrzymanie zwrotu

Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towarów dokonamy zwrotu lub zamiany. Poinformujemy cię o tym drogą mailową.  Zwrot kosztów zostanie dokonany na rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

W przypadku otrzymania wadliwego/uszkodzonego lub niewłaściwego produktu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

Krok 1: Zaloguj się do MOJE KONTO

Zaloguj się do swojego konta za pomocą adresu e-mail oraz hasła i wybierz Zamówienia wysłane.

Krok 2: Wybierz zamównienie/towar

Proszę kliknąć na zlecenie i wybrać uszkodzony/wadliwy lub nieprawidłowy towar/y. Proszę wybrać powód zwrotu.

Krok 3: Informacje/zdjęcia

W celu przetworzenia twojego zgłoszenia prosimy o podanie krótkiego opisu wady/różnicy, a także o co najmniej jedno zdjęcie, gdzie widoczne są uszkodzenia/wady/różnice. Zdjęcia mogą zostać przymocowane bezpośrednio do formularza. W przypadku, gdy twoja przesyłka dotarła uszkodzona i już podpisałeś pokwitowanie, musisz dostarczyć nam w ciągu 4 dni z dodatkowe informacje, jak:

– Zdjęcie uszkodzonego elementu.
– Zdjęcie paczki, jak również etykiety uszkodzonej przesyłki.

Przy każdym zwrocie zostanie wykorzystana metoda płatności wykorzystana przy pierwotnym zamówieniu.

– Jeśli płatność została dokonana przy użyciu karty debetowej lub kredytowej, pieniądze zostaną zwrócone na konto związane z kartą.

– Jeśli płatność została dokonana za pomocą PayPal, wartość powrocie zostaną zwrócone na konto PayPal.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, gdy zwrot środków pieniężny zostanie zlecony. Po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem zwrotu środków pieniądze zostaną zaksięgowane na Twoim koncie maksymalnie do 48 godzin.

Uwaga: jeśli otrzymałeś prezent i chciałbyś go zwrócić, to osoba, która pierwotnie zakupiła produkt otrzyma zwrot pieniędzy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

Opłaty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Zwroty są bezpłatne jedynie, gdy zwracane są wadliwe produkty lub  został wysłany błędny produkt.

Jeśli zwracasz produkt, który nie przypadł Tobie do gustu, musisz wówczas pokryć koszty zwrotu towaru.

Jeśli jakikolwiek produkt zostanie przesłany uszkodzony lub wadliwy, wówczas możesz ubiegać się zwrot lub wymianę towaru na nasz koszt. Uszkodzony lub wadliwy element musi być zwrócony w stanie otrzymanym przez Ciebie, ze wszystkimi oryginalnymi opakowaniami, akcesoriami i / lub instrukcjami. Jeśli zdecydujesz się zwrócić rzecz na własny koszt, nie będziemy mogli zwrócić Ci kwoty zapłaconej przez Ciebie.